måndag 19 september 2011

Lilla farbrorn med tänderna


Theodor läser sin favoritbok:) Inatt vaknade han en gång och skrek. Men jag har nu märkt att han har en ny kindtand som nästan kommit igenom, så förhoppningsvis är den boven i dramat. Jag tror inte att jag orkar ha igång någon dator idag. Känner inte för det och har ju ingen som fungerar tillfredsställande. Men om ca 1,5 månad tänker jag köpa en ny så det är så! Ekonomin tillåter det inte ännu den här månaden. På tal om det så har jag inte fått något besked från Vasa stad angående selektiva tillägget. Om jag lämnar utan den här månaden också så blir jag förbannad på riktigt. Idag är det trist väder så vi är inne men imorgon far vi till öppet dagis, som vanligt:)

3 kommentarer:

  1. Vaför sku du hamn utan selektivt inlägg?

    SvaraRadera
  2. haha, tillägg mena ja ju föståss! :D

    SvaraRadera
  3. Ja måsta skick in nytt studieintyg förra månan men san skicka di at di vila ha ennu na papren så di henda int betal ut na åt me förra månan... Men nu har ja fått bekräfta at ja får tilläggi fram ti juni:)

    SvaraRadera