fredag 16 september 2011

Vecka 19+0


(Dålig magbild från 2009, men jag hade jullov och orkade inte ta många bilder)
Tyckte faktiskt att jag hade en stor mage år 2009 (bilden till höger). Men nu tycker jag inte att magen är stor. Är ju halvvägs om en vecka redan och ändå är den så liten:p Vikten har gått ner lite sen förra veckan. Jag drömmer en massa på nätterna vilket gör att jag inte vaknar upp pigg. Om två veckor så har vi redan varit på UL:) Men det återstår ett lite större problem, barnvakt åt Theodor... Gärna skulle en vänlig själ få komma med oss till sjukhuset och vänta med Theodor i väntrummet så länge ultrat görs (ca 20 minuter) men vi ska vara där redan 8 på morgonen... Någon ledig (som vi känner då:P)?

4 kommentarer:

  1. Var int i på fridan ni sko? Tå e ju J heim mä L. Så ein knodd till hij eldä tij... :)

    SvaraRadera
  2. Jo, fredagen den 30 september:) Måst koma ti me Theodor na varv jär furi fö he buri vara så leng san an va ti sist. (Om J gar me på ti vakt an tå 30/9:P)

    SvaraRadera
  3. Gar no fint, vi er båda heim. Emma byri föst 10 tå

    SvaraRadera