onsdag 19 december 2012

Planering

Försöker att skriva en packlista och också i vilka väskor alla saker ska för det krävs millimeterplanering. Bilen kommer att vara proppfull! Skriver också en Att Köpa-lista till mitt kalas som infaller på lördag, två dagar före julafton. Det blev lite stressigt nu;) Och så har jag skrivit en lista på alla som kommer dvs. åtminstone 11 och sen kanske 9 till. Det blir nog skoj det här:) På fredag får vi nog lov att ta oss in till stan för Theodors tomteluva är vid öppet dagis, och de har öppet ännu på fredag så kanske vi är friskare då! Måste till Lindex och byta ut Wilmas strumpbyxor som gick sönder i första tvätten. På tal om det så ska jag ta och gräva fram kvittot till dem nu.

1 kommentar:

  1. Vad ska ni iväg på för skoj? Är det jul med familjen som planeras???

    Men vilken tur att vattnet inte gick hemma för dig då för då hade ni kanske inte hunnit in...
    Det är ju just DET man är rädd för... Men jag hoppas verkligen att jag ska känna när det är dags och att det då inte är "för sent". Det kommer förmodligen att ta närmare en timme att åka till sjukhuset i alla fall...

    SvaraRadera