måndag 3 december 2012

10 från helgen

I helgen hade vi inflyttningsfest åt några vänner. Det var riktigt roligt! Jag och min väninna stack iväg på spontant bio besök och tittade på sista Twiliught filmen. Helt superbra och så roligt att gå på bio!:) Speciellt nu när jag har glasögon, wow!

På lördag hade lillajultomten varit och lämnat en påse med presenter på terassen som Theodor fick hämta.




 Wilma var gladast över presentpappret;) (Men fick också ett mjukisdjur)
 Och Theodor fick böcker.
 Sen åt vi julmat:) (Förra årets lillajulmiddag blev nog bättre)
 Och igår tände vi första ljuset i adventsstaken. Julpyntade också.
Nu sover den här lilla flickan. Theodor springer omkring och är lite rebellisk idag... Får nu se vad dagen har att bjuda på:) Ikväll ska vi åtminstone till butiken och imorgon till öppet dagis. Tips på varifrån man får vinterstövlar i äkta läder som håller och vilket märke på vinterjacka/kappa man ska köpa om man inte vill frysa? Gick på stan i storm med läderjacka på i lördags vilket jag inte rekommenderar...  Var bara -9 men blåste så det kändes som -17.

1 kommentar:

  1. Didrikssons vinterjackor är super! Fast jättedyra också.. Jag har haft min 5 vintrar nu och den går nog några år till! Modellerna har inte ändrats så mycket heller sen jag köpte min, så den känns inte omodern heller :)
    / Madelin

    SvaraRadera