fredag 21 december 2012

Den mörkaste dagen på året

God morgon! Idag bestämde sig våra små för att vakna halv sju. Får väl skylla mig själv som igår skröt så på våra ungar åt Robin och så gick jag och la mig en halvtimme senare än vanligt. Det är då sånt här händer. Nå vi vilade framför Bolibompa en timme och Wilma sov till och med en stund på mig. Theodor kommer att vara superjobbig att ha på stan idag på eftermiddagen men sånt får man ta. Tar vagnen som ståbrädan fungerar med så behöver han inte gå i alla fall. Är lite nervös hur jag ska få in vagnen på bussen när det kommit så mycket snö och de är ganska dåliga på att skottabort den från busshållplatserna... Nå det måste gå. 

Fick hem eltandborstar som jag köpt av en telefonförsäljare (dum, jag vet) och de fungerade väldigt dåligt så jag är skitförbannad över det. Går inte att få tänderna rena med den för om man trycker ens lite så stannar den. Suck. Blir väl att komponera ihop ett finskt argt mail nu då.

Idag ska jag packa ner resten av sakerna som ska med i morgon. Ikväll ska vi ta julbastu och titta på film, eller svenska hjältar galan. Har inte bestämt mig helt ännu. Ska bli skönt med jul nu! Och roligt med kalas imorgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar