tisdag 4 december 2012

Bye bye internet...

Imorgon försvinner vårt internet. Och på måndag borde det nya komma. Några dagar utan då, igen. Suck! Men sen borde vi ha internet hela tiden. Men julkalender ska ni få i alla fall:)

Jag har fått lite "jag-vet-inte-vad-jag-vill-bli"-ångest igen. Från alla hörn och kanter frågar folk vad jag ska göra sen. Om jag ska jobba eller studera? Om jag har något att gå tillbaka till? Hur länge har jag tänkt vara hemma med barnen?!?
Måste jag ha svar på de frågorna eller ens en? Något att gå tillbaka till det har jag inte, senaste jag kollade (De har ännu inte hört av sig från skolan så mittiallt är jag ännu inskriven?! Mailen fungerar inte mera i alla fall...) Jag är ganska precis på ruta ett. Och jag vet inte vad som finns på ruta två, men jag har inte allt brått dit. Trivs så bra där jag är med undantag från pressen på vad jag ska göra sen som smyger sig på. Tiden går så snabbt att jag inte riktigt hänger med. Borde kanske lite kolla upp vad som eventuellt kanske skulle intressera mig sen någon gång men jag trivs så bra att leva i nuet. Alla andra verkar ha sina liv färdigplanerade medan jag då inte vet ens åt vilket håll jag ska söka mig sen. Får väl skaffa barn på löpande band bara så jag inte behöver fundera på det, haha;) Nå nää, så blir det nog inte. Oj vad det här med framtiden är svårt!

1 kommentar:

  1. Njut av att leva inuet :) saker brukar falla på plats tids nog sen ändå.försök att inte lyssna på folk omkring för hur man än vänder å vrider så har folk ändå saker att fundera på..njuut :)

    SvaraRadera