fredag 14 december 2012

Mardröm?

Inatt vaknade Theodor med 15 minuters mellanrum och ropade efter pappa och sa att han behövde nya batterier. Han väckte såklart Wilma med det. Så natten var lite kaotisk. Och det var alltid batterierna han pratade om. Jag var dit några gånger jag också och väckte honom ordentligt ifall att han skulle ha pratat i sömnen bara. Sen sov han nog hela natten efter två ungefär. Men Wilma tog morgon halv sju. Och när Theodor vaknade satt han och grät i sängen och sa något om batterier i bussen och att jag skulle ta bort bussen. Han har el leksaksbuss som låter om man trycker på en knapp och han måste ju nästan ha drömt något om den. Det här är första gången som jag märkt att Theodor har drömt om något!
Nu håller vi* på att äta morgongröt och sen ska vi ut och leka med våra nästan-grannar:)

*jag matar wilma, Theodor äter inte gröten och jag får äta min sen när Wilma är klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar