måndag 10 december 2012

Dagarna som gick

 Den bästa födelsedagspresenten idag, internet! 

I torsdags var vi till ungarnas kusin och grillade korv och åkte pulka. Riktigt roligt!
 Theodor somnade på vägen hem.
 
När vi kom hem bakade vi pepparkakor och tittade på slottsbalen.

 På fredag kom mina föräldrar hit. Vi var till stan och åt på Amarillo.
 På kvällen plockade vi fram julgranen.

 På lördag inhandlades de nästsista julklapparna och så var vi på kaffe till en familj vi känner. riktigt rolig dag!

Igår, på söndagen så åt Wilma all mat själv! Och hon har börjat äta samma mat som oss nu, men jag lämnar bort saltet. Stor tjej!
 Robin och Theodor la ut en kärv.

 Idag är det min födelsedag och Robin hade handlat hem god mat som han lagade:) Hade tänkt mig makaronilåda men det fick bli åt ungarna det;)
Jag köpte en ny vinterjacka åt mig i tisdags och den är riktigt varm! Min första dunjacka, ever! Och så köpte jag nya vinterstövlar i lördags efter mycket letande. Så nu är jag lite ekiperad inför vintern. Fattas bara vinterskor, utebyxor och handskar nu. Snö har det kommit i mängder här också. Imorgon misstänker jag att vi far till öppet dagis och sen ska jag ta tag i träningen igen! Har haft paus på två veckor p.g.a. en förkylning som vägrar bryta ut. Men nu tänker jag strunta i den och ta åtta träningspass före jul. Sen tar jag jullov:) På onsdag far vi till Vestis och på torsdag till öppet dagis igen på julfest:) Nu ska jag dricka upp mitt vin och sen gå och lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar