fredag 13 januari 2012

Vecka 36+0




God morgon!
Ny vecka idag igen! Högst 6 gånger till kommer jag att skriva "ny vecka" inlägg. Bebisens ankomst närmar sig, fastän vi inte vet när den kommer:) Jag har börjat drömma om förlossningen och det är lite jobbigt för jag börjar bara längta mer efter den då och jag vet att det ännu kan vara just 6 veckor kvar så de drömmarna får gärna sparas tills strax innan förlossningen. Tänk att bebisen räknas som färdig om en vecka!

Theodor sov hela natten:) Och utan kissekatten! Nu sitter han och spetsar sin juice med ost...
Det är väldigt blåsigt och vitt ute. Man ser inte mycket genom vårt köksfönster. Blä. Blir kanske till att bryta mitt nyårslöfte om att vara ute med Theodor varje dag. Men vi har tillräckligt att göra här inne nog. Det ska städas och städas lite till för ikväll kommer "Kjikjä" och "Bimba" hit. Theodors farbror och hans "tant";)

Nu ska jag sörpla upp mitt hallonbladsté, som faktiskt börjar smaka bättre och bättre för varje dag, och sen ta tag i städningen. Kanske lite njuta av att jag inte måste ta mig ut idag, men jag hade faktiskt lite tänkt ta och förhandsrösta i presidentvalet idag. Får nu se hur det blir med det. Måste hitta någon att rösta på först;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar