tisdag 31 januari 2012

Jaha, det blev en sån natt

Hade svårt att somna och vaknade flera gånger. När jag vaknade runt 4 kunde jag inte somna om. Efter en halvtimme kom Theodor intassande i vårt sovrum. Eller rättare sagt smällde upp dörren och ropade hej. Så sedan dess har jag halvsovit lite från och till beroende på vad ungen gjort för mest var han i vår säng. Han måste nog ha sovit lite där också.
Sådär förkylningsmässigt går det utför. Näsan rinnigare än någonsin, halsen lite bättre men har istället fått hosta, är trött och hängig men tror ändå inte att jag har feber. Nu måste jag nog ta och bli frisk snart!
Igår kväll fick jag ordentlig halsbränna också vilket inte gjorde något trevligare. Nå som tur är så är Theodor inte sjuk och Robin verkar inte så sjuk heller. Hoppas verkligen att vi är friska i helgen för jag vill verkligen på öppet hus till min gamla skola! Ett av årets höjdpunkter ju. Och så vill jag inte vara så jättesjuk när jag ska till mödrapoli på fredag.
10 dagar kvar till beräknat datum idag. Tills dess måste jag väl bli frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar