fredag 6 januari 2012

Och mera sömn

Theodor somnade i famnen på mig och sov sen på soffan ända tills jag försökte väcka honom. Han vaknade lite halvt, steg ner på golvet men la sig sen ner och somnade om. Han var verkligen trött! Men om han hade sovit mycket till så skulle han säkert vara vaken för länge inatt. Nu verkar han inte trött ännu men jag hoppas att vi får honom i säng före 11 ikväll.

Det är lite knepigt det här med hans sömn nu när vi måste göra annorlunda än vi brukar, men det ska gå. Lär ta några dagar innan vi vant oss bara. Igår var en riktigt dålig dag medan det idag har varit en helt okej dag:) Vi har varit ute lite i kylan (-8) tills jag började frysa om mina fingrar. Theodor hade gärna varit ute hela dagen han:p

Ikväll har vi ingenting inplanerat alls. Ska förbarma mig över en del av julchokladen framför tvn tror jag;) Och sen ska Theodor "sövas" så småningom, men det tar vi senare när han börjar vara trött, ordentligt trött. Ha en skön fredagskväll! (Fast det känns som lördag idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar