tisdag 24 januari 2012

Datumgissningar

HEmma-7-13/2

Hanna-8/2

Josefin -12-14/2

Sofia-13-15/2

Johanna-13/2

Nina-14/2

Anonym-14/2

Maria-14/2

Mommo-15/2

Pia- 15/2

Anna-16/2

Fammo- 18/2

J- 20/2,

Jag själv-23/2
Här är era gissningar på vilket datum bebisen kommer. Mellan 13 och 16 är populära gissningsdatum:) Hoppas att ni har rätt. Skulle gärna inte gå över så jättemycket den här gången! Fortsätt gissa vad ni tror och den aktuella listan med datum, vikt, längd och kön finns till höger.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar simma imorgon och det här inlägget kommer att publiceras när jag redan sover sött i sängen, utan att ha glömt byke i tvättmaskinen eller något liknande.

(Mina ringar fick ta och gå i ide tills bebisen kommer ut nu. Känns naket. Vill ha dem på igen men mitt ringfinger är inte i skick för det. Torr hud och eksem så nu ska jag låta det vila. Det var ganska svårt att få bort ringarna så lite vätska kanske jag har börjat samla på mig i alla fall, men jag tror nog att det bara har att göra med att huden är väldigt irriterad på just ringfingret. Men inom en månad vill jag nog ha tillbaka mina ringar!)

1 kommentar:

  1. Jag gissar på att en lillebror (jag gissade på lillasyster tidigare, men har ändrat mig ;) hehe) tittar ut den 17.2. :)

    SvaraRadera