torsdag 12 januari 2012

Lilla snigel

Mamma: Lilla snigel
Theodor: Akka dej, akka dej, akka dej
Mamma: Lilla snigel
Theodor: Akka dej
Mamma: Annars tar jag
Theodor: Däjj

Oj oj så sällan jag har på datorn nuförtiden! För tillfället har jag väl egentligen inte heller tid att ha igång datorn för jag håller på med mat. Improviserar lite och det verkar bli broilersoppa. Sen borde Robin komma hem så småningom och ikväll ska vi på mamma-barn träff:) Ska bli skoj att träffas ännu en sista gång innan det börjar komma syskon till våra små.
Har hunnit tvätta Theodors kissekatt idag också. Det behövdes verkligen! Han tuggar så på tassarna:/ Misstänker nog att det har med tänder att göra, men de sista kindtänderna verkar ta långt tid på sig! Nä nu blev det obekvämt att sitta så jag ska stänga av datorn och fortsätta med maten:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar