torsdag 1 december 2011

December

Känns overkligt att december redan är här och ännu overkligare när man tittar ut och ser ett snöfritt Vasa. Ja, jag kan inte tala för hela Vasa men de Vasakvadratmetrar vi har utanför huset är i alla fall gröna. Theodor sov bra inatt också. Han sov ända till 9. Så länge ingen av oss stiger upp tidigt så sover han till 9 ungefär. Ja, det beror såklart på var vi befinner oss också. I helgen när vi åker till mina föräldrar så kommer han inte att sova längre än till 6-7.

Theodor är betydligt friskare nu och jag har inte behövt torka snor ännu idag. Men helt friskförklarad är han inte ännu idag. Jag är fortfarande lite snuvig men det värsta är nog min hals som jag trodde skulle ha livet av mig i morse. Nu är den lite bättre efter en portion gröt och en kopp té. På bättringsväg är vi i alla fall och imorgon åker vi norrut. På lördag ska jag till min frisör och klippa håret och på tisdag ska vi på julgröt och släktkalas. Det är våra planer men jag vill gärna hinna med ett besök till dessa förtjusande människor:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar