fredag 2 december 2011

Vecka 30+0

2010 vs. 2011



Den ser ut att ha varit större med Theodor, men dagens bild är som vanligt tagen på morgonen och då är den alltid lite mindre än på dagen.
Jag mår ganska bra nog. Har haft lite mera illamående de senaste dagarna i samband med förkylningen. Kanske därför vikten gått ner en massa sedan senaste veckan?


Bebisen rör sig mycket. Idag blev jag riktigt skrämd för h*n tryckte ut magen åt alla håll på en gång. Spännande det här att vara gravid;) Tänk att det bara är 10 veckor kvar nu! 3/4 avklarat:) Bebisen borde väga runt 1,5kg så småningom! Ingen liten en mera. Om 7 veckor räknas bebisen som fullgången men redan om 5 veckor så skulle den kunna klara sig helt utan problem utanför magen. Jag tror starkt på att jag går över tiden åtminstone 10 dagar. Inte så lång tid kvar innan de spännande veckorna börjar, när bebisen får komma ut:)

2 kommentarer:

  1. Men jösses vad tiden har gått fort. Redan i vecka 30!!! Ojoj!!! Nu är det inte alls lång tid kvar. Gud så spännande :)
    Hur mycket har du gått upp i vikt nu?
    Jag gick upp ordentligt när jag väntade Melody. Tror att det var 17-18 kg om jag inte minns fel. Men som tur var försvann ju det mesta sen. Har fortfarande 3 kilo kvar som jag tampas med som inte vill flrsvinna :/ Men det kommer när det kommer antar jag :) Så noga är det ju inte...
    Hoppas att allt är bra med er.
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Herrigud! He e ju snart dags! Å he e bra att du e inställd på att he ska ga över tidn så int du behöver va besviken men ja tror entå att du int gar över å om du nu sku göra he så er int e na mang da frågan om :)

    SvaraRadera