fredag 16 december 2011

Vecka 32+0



Magen har nog vuxit lite de senaste två veckorna:)
Jag litar inte på vår våg mera. Får vänta till onsdag med att se hur vikten har förändrats. Jag misstänker att jag inte kommer att klara mig utan bristningar den här gången. Är inte helt säker på om det är blodådror eller bristningar som jag har uppe på magen men får se om de blir tydligare...
Bebisen är fortfarande med huvudet uppåt, men jag tror att h*n sitter på sitt ben eller något för det är något skarpt men inte stort neråt. Får fråga vid rådgivningen. Kanske bättre att h*n sitter på sitt ben än på baken så kan h*n kanske inte fixera sig och i så fall borde det väl gå att vända på bebisen. Nå, senare problem det:) Idag ska vi städa lite här och sen veckohandla. Inget mer avancerat är så vilket är skönt:) Helgen kommer vi att spendera här i Vasa också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar