fredag 16 december 2011

16:e luckan

8 dagar kvar till jul och så här ser vår gård ut. Juligt? inte direkt. Men om vädret ska hålla på så här så kan det lika bra vara snö och isfritt på tisdag och onsdag så behöver jag inte köra på dåligt väglag och så får jag cykla till rådgivningen. Man måste ju se det positiva i allt;) Men jag misstänker nog att det kommer mer slask snart.
Theodor sov så länge idag att jag inte hade tänkt lägga honom och sova på dagen men redan klockan ett så verkade han trött och blev inte alls arg när han kom i säng. Och nu sover han sedan en stund tillbaka. Det är skönt att sova:)

Jag väntar på att Holby City ska börja. Har missat de tre senaste avsnitten så får nu se hur bra jag hänger med:p Sen när det är slut ska jag snabbt plocka i det sista i diskmaskinen och sen så småningom borde Robin sluta så då ska vi och handla igen. Borde komma på vad jag vill äta i helgen. Har lite svårt att förstå att det är helg igen. Tycker faktiskt att tiden går jättesnabbt nu. Kom på att om bebisen skulle vilja komma ut nu så behöver jag inte åka längre än till VCS för här får man föda från vecka 30-32, så det är ju skönt att veta. Men jag tror att den här stannar ännu 10 veckor till, om det inte blir snitt då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar