lördag 10 december 2011

Grattis till mig!

De sista minuterna som 20 åring spenderade jag med att parkera bilen riktigt bra under biltaket och de första minuterna som 21 åring med att lägga Theodor i säng och han somnade genast. Inte konstigt eftersom klockan var över 12. Vi spenderade kvällen hos Robins bror igen, därav den sena natten.
Theodor vaknade inatt mellan 3 och 4 och skrek. Jag fick stiga upp och bädda ner honom igen så somnade han om, men när han började skrika igen kl. 7 så fungerade inte det mera. Tog honom till vår säng och vet ni vad han somnade! Han har inte sovit i vår säng på över ett halvår! Och det var ganska mysigt, men trångt:p
Hela min kind och käk är sjuk idag. Misstänker bihåleinflammation men det kan också vara visdomständer på g. Typiskt att man ska få sådana krämpor på sin födelsedag, men jag överlever. Synd bara att jag inte får ära Burana nu när jag är gravid.
Nu tittar vi på disneydags och jag ska fixa ihop lite frukost åt oss.
Måste säga att det faktiskt är riktigt roligt att bli gratulerad på facebook, fastän jag själv brukar vara på dålig på att gratulera folk där. Jag får verkligen känna att det är min dag idag:) Men jag känner mig inte ett dugg annorlunda, som vanligt;) Hoppas att ni får ha en bra dag:)

3 kommentarer: