torsdag 22 december 2011

22:a luckan

Eller "fantastiska webcam". Eller "Dan före dan".


Det har snöat inatt. Och det är bara ½ plusgrad så jag börjar nästan tro att snön kanske kanske stannar över jul! Theodor har inte sovit så bra inatt men Robin var vaken ännu när han började skrika så jag behövde inte stiga upp. Vår förkylning är oförändrad, vilket är ganska bra. Vill inte bli sämre:) Robin sover ännu för han var vaken sjukt länge inatt. Jag skulle aldrig orka sova så lite som han gör. Maten puttrar på spisen. Eller potatisen. Till det blir det rester = lutfisk, vitsås och ärter:) Sen ska vi så småningom börja ge oss av norrut, om mannen vaknar då. Håller halvt på att stressa ihjäl mig med allt som ska göras men jag tror nog att jag överlever. Men ibland säger bebisen ifrån så då får jag lugna ner mig. Nu är Theodor riktigt riktigt gnällig och vill bara göra förbjudna saker så jag ska nog ta och stänga av datorn innan den åker i golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar