fredag 9 december 2011

Sista dagen som 20åring

Theodor grät till några gånger inatt igen men inte så mycket att vi behövde göra något åt det. Förstår inte varför han börjat med det nu... Och det är alltid mellan 2 och 4 fastän han somnar tidigt eller sent. Nå, han sov länge sen på morgonen så jag fick sova ordentligt. Har varit jättetrött de två senaste dagarna.
Efter frukost så gick vi ut och la upp lite julbelysning.


Idag är den min sista dag som 20åring vilket betyder att jag borde fixa en ny header hit tills imorgon och det lär inte ske, misstänker jag. Jag har inget större behov av att bli ett år äldre. Trivs som 20. Men en bra sak för det med sig, jag får äntligen åka på kryssning med min familj! Ännu idag så skulle jag inte få åka iväg med Robin och Theodor på kryssning, men Theodor får nog åka med Robin. Fusk:p Det är också min namnsdag för jag heter Anna i andranamn:) Får se om jag orkar och hinner snickra ihop en ny header idag sen när Theodor sover. Ikväll blir det hemgjord pizza:)

1 kommentar:

  1. Jag å har Anna som andranamn, så grattis ti oss! :) å grattis i förskott ti te på födelsedan! hoppas vi syns na snart :)

    SvaraRadera