fredag 9 december 2011

Vecka 31+0

2010
2011




Ny vecka än en gång! Tänk att jag bara kommer att skriva det 9-11 gånger till. Förhoppningsvis bara 9 men man vet aldrig. Magen har konstig form, men det beror på att bebisen ligger i säte nu och Theodor låg med huvudet neråt hela tiden. Konstigt att magen ser lägre ut nu fastän jag har ett huvud som trycker på mina lungor. Det har blivit lite svårare att andas nu och det problemet hade jag aldrig med Theodor så jag antar att det har att göra med läget på bebisen också. Vikten är samma som förra veckan eller så har vår våg fått något fel. Undrar om jag hinner gå upp lika mycket som med Theodor? Gick upp ca 10 kg med honom och hittills har jag gått upp 3,5. Bebisen borde vara lite över 1,5kg nu och ca 40cm lång.

Nu vill Theodor ha min uppmärksamhet så det får bli mera uppdatering sen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar