fredag 18 november 2011

Vecka 28+0

2011 vs. 2010




Ny vecka åter igen:) Bara 12 kvar till beräknat datum! Magen är fortfarande inte så stor men på dagen blir den större än på morgonen så jag börjar äntligen känna mig lite gravid:) Halsbränna har jag bara ibland och annars mår jag riktigt bra. Bara magen som avslöjar vad som komma skall:) Magen är nog mindre än den var med Theodor, vilket är lite mystiskt eftersom jag hade väldigt liten mage med Theodor... Så här mycket kan jag dra in magen ännu:p Hur ryms det en bebis där inne?! Som ändå borde väga över 1kg?!
Theodor vaknade inatt och skrek men inget jag gjorde hjälpte så jag lät honom vara och efter en stund somnade han om. Han steg upp på samma gång som Robin idag och jag fick ligga och dra mig lite extra vilket var skönt:)
Idag har vi inget inplanerat heller. Vi ska veckoslutshandla när Robin slutar men annars inga planer. Theodor har hostat lite inatt men inte alls lika mycket som tidigare nätter. Jag har halsen halvt åt skogen ännu men överlever;) Ha en riktigt skön fredag!:)

1 kommentar:

  1. Nej va häftigt att du kan dra in magen!! ja kan int alls, de känns direkt obehagligt bara ja änns försöker! :D

    SvaraRadera