söndag 6 november 2011

Flick/pojk mage 2.0


Snabb jämförelse i söndagskvällen. Först magen nu och sen magen med Theodor. Liite just olika ljus på bilderna;) Är nog inte så grå på riktigt. Magen är nog bredare nu eller hur? Flickmage?

Theodor sover nu och somnade snällt ikväll. Vi har ätit upp den goda skinkpajen och näst i tur står nog en julstjärna och en kopp med glögg tror jag:) Tvn går varm här nu när vi har gratis kanaler. Två hela filmer har jag sett idag men antagligen orkar jag inte engagera mig i en film till till 100% mera ikväll. Blir nog att surfa runt lite istället:) Den här veckan har inte varit en så bra bloggvecka. Har haft så mycket annat för mig men ska ta tag i det nu:) Spenderar hellre tid med min familj nu när Robin har haft så mycket ledigt i och med strejken.

Idag är det tydligen svenska dagen och det har jag firat med att svara på en låångt enkät. På finska.

1 kommentar:

  1. he er så svårt ti seij, el he gaar int egentligen. Ja har två flickå å ja ha had olika magona båda gangona. Men roolit ti spekuleer ere :)

    SvaraRadera