fredag 18 november 2011

Fredags-skräckis

Det är inte ofta jag känner mig så obekväm som när vi handlade vid Prisma idag. Fullt med folk över allt, ingen aning om var hälften av alla produkter finns och det kombinerat med min dåliga syn var inte trevligt. Nå, hem kom vi med det vi skulle ha och absolut inget extra alls. Så mitt "fredagsgodis" får bli mörkt bröd med skinka, ost, gurka och tomat vilket inte är fy skam heller:) Och glögg fick vi såklart också med oss hem;) Men det var tillräckligt spännande att vara till Prisma idag så det blir nog en snäll film ikväll.
Har legat i soffan och stickat i 1½ timme nu och inte kommit någon vart... Tänkte att jag skulle få halsduken klar idag men det ser inte bra ut med den planen. Theodor somnade snällt ikväll som vanligt och vi håller tummarna att det blir sovmorgon imorgon:) Nu ska jag nog fixa ihop något gott åt mig i köket innan jag fortsätter att sticka. Hoppas att ni får en skön fredagskväll:)

Ps. De har lovat snö imorgon!

3 kommentarer:

  1. Åååååh SNÖÖÖ! Äntligen! He får koma mytsi å nu mesama så man får na julkänslo! :) Annos, vi behöver väl fixa frillan en gang före jul ännu? :) // Johanna

    SvaraRadera
  2. Ni får ju nattgäst imorgon. Hon får ringa när hon är på väg till er. :) Mamma-Mommo

    SvaraRadera
  3. Va, SNÖ!!!!??? Håller tummarna för att få lite snö tills söndagens julöppning :)

    SvaraRadera