måndag 28 november 2011

Snorunge

God morgon! Idag är vi förkylda. Theodor var nog det redan igår men nu är det lite värre och han har hostat lite inatt. Jag är också snuvig. Trist... Imorgon måste jag i alla fall komma mig in till stan för jag måste handla sytråd så att jag får scouthalsdukarna färdiga till självständighetsdagen. Men något öppet dagis ser det inte ut att bli. Nå, vi har inte feber någon av oss i alla fall.
Här är Theodors nya säng som han sov hela natten i, igen:) Nä, nu ljuger jag. Han var vaken ett varv igår kväll så jag bäddade ner honom igen och sen sov han hela natten. Så det fortsätter att gå bra det här.
Jag har sovit bra inatt. Äntligen!

Och idag har vi då inga planer förutom att veckohandla, som vanligt. Men diskberget måste jag göra något åt...

1 kommentar:

  1. Diskberg å krasslig mamma jer å. Kry å på er. He e ju bra tå vi sjukas nu å föhoppningsvis e frisk ti helgen! :)

    SvaraRadera