måndag 14 november 2011

Ny vecka ny hosta

I helgen har det varit ganska full fart på Theodor(=svårt att få skarpa bilder)


Men så sov han en stund på söndagen och hade världens sötaste lockar i nackenOch det här att man ska le mot kameran hade han glömt bort;)
Men att le mot någon annan var inget problem:)
Som sagt, full fart hela tiden!
Och idag så är han inte så kameravänlig heller. Men ni kan skymta vår nyaste "möbel" i bakgrunden som fått nytt tyg runt sig, visst snyggt? Ska fixa upp korgen ordentligt tills bebisen kommer så mera bilder kommer nog:)

Idag sov Theodor nästan till halv 10. Skönt skönt skönt! Men han har hostat inatt.... Men inget alls på dagen. En ny tand fick han igår också så nu är det bara höger hörntand uppe som fattas och sen 4 kindtänder till. Sen har han tandat sig färdigt tills sexårs tänderna ska upp. Skyller den gnälliga helgen och de otaliga blöjbytena på hörntanden. Jag har också börjat hosta lite. Min hals har krånglat redan i många många veckor men den krånglar bara på natten och morgonen. Tror att vår säng är dammig så idag ska jag storstäda den. hur jag ska få ut vår bäddmadrass på terassen och damma av den själv blir en gåta men kanske den går att lösa:) Att få täcket avdammat är väl i alla fall viktigast. Och nya lakan♥ Jag vill ha jullakan, men det har vi inte. Tycker att det är ganska svårt att hitta fina lakan till dubbeltäcke. Men det går ju att sy själv som jag har gjort med ett par.
Vet ni, bara solen slutar lysa på vårt köksfönster så ska jag tvätta det och byta till *trumvirvel* julgardiner! Det får man nog göra nu när (nästan) halva november har passerat och när våra julgardiner inte innehåller tomtar, utan bara hjärtan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar