måndag 21 november 2011

Full rulle

Bebisen hoppar omkring jättemycket i magen nu! Hela magen svajar fram och tillbaka:p
Theodor leker själv i sitt rum! Det ni, det är en ovanlighet:) Jag har plockat ur och i diskmaskinen och väntar på att min man ska ringa och säga att han börjar komma hemåt så vi får ställa oss ut. Veckohandling på schemat igen och sen kommer Sara hit med lite scouthalsdukar som jag ska sy fast märken på.

Jag har kommit på några julklappar! Men de kan jag inte avslöja här på bloggen eftersom jag inte är helt 100 på vilka som inte läser min blogg;)

Det ser riktigt snömulet ut nu, men ingen snö har fallit ännu idag. Snömoln ger ett konstigt sken ute. Jag har stationerat mig i mina mjukisbyxor men är lite tveksam till om jag täcks åka till butiken med dem på... Hm. Får fundera lite nu:p

Hittade ett "nytt" öppet dagis som är närmare oss än Gustavsborgs så det tror jag vi ska prova på på onsdag, men imorgon blir det vanligt öppet dagis:) Nu ska jag sluta svamla och ställa oss i ordning för butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar