måndag 7 november 2011

En måndag kväll

Theodor sover sedan några timmar men det var inte helt utan gnäll. Men vi behövde i alla fall inte gå in till honom. Det brukar bli ännu värre om vi gör det men om han riktigt börjar gråta så låter vi honom såklart inte vara ensam. Men en riktigt medelmåttig nattning idag:)
Jag själv har halsbränna av all mat jag stoppat i mig idag. Gröt, bröd och en stor skål med fruktsallad var min kvällsmat (och lite av helgens popcorn på det;)).
Ska nog gå och lägga mig så småningom så jag orkar upp i morgon. Får inte glömma bort rådgivningstiden! Och hoppas på uppehåll för vi ska cykla dit. Sker inget spännande vid rådgivningen imorgon. Bara det gamla vanliga + läkarundersökning. Men det är ändå lite roligt med något annat program än det vardagliga:) Ska försöka få lite tvätt tvättad imorgon också.
Det var allt jag har att komma med denna höstkväll.
Och nu började ungen gråta igen... Mystiskt. Så var det igår också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar