måndag 28 november 2011

Får nu se

Theodor ligger i sängen men det var verkligen inte utan skrik. Var 100 på att han skulle hoppa ur sänge genast, men han ligger kvar. Och nu pratar han med sig själv så han verkar ha accepterat situationen. Så han borde väl somna så småningom men jag blir inte förvånad om han hoppar ur sängen heller. Förberedd på allt;)
Vi skippar nog öppet dagis imorgon. Har ett extra läkarbesök som jag ska på och jag kommer ännu att glömma bort det 34 gånger. Borde ha alarm på telefonen så att det inte glöms bort. Så jag och Theodor tänker ta bilden imorgon, alltså föra Robin till skolan och sen hämta hem honom och då på samma gång får jag nog ta och springa in till Eurokangas och köpa sytråd och lite annat smått. sen måste vi veckohandla, för det skippar vi idag.
Hoppas att vi får bli friska snabbt. Jag känner mig ändå inte så jättedålig, men snuvig är jag. Theodors näsa är nog en av de grönaste platserna just nu:S Inte så mysigt, men han går med på att jag torkar under näsan nu som då så han kanske inte riktigt njuter av det han heller;)

1 kommentar:

  1. Ooooh jobbigt med förkylning. Melody är också lite snorig nu och idag har hon börjat hosta också. Få se hur det hela utvecklar sig...
    Hur hade din karl det på båten då?
    Tommy verkar inte ha haft så roligt. Han käkade mat, bastade, drack en öl och gick sedan och la sig. Stackaren hade örvärk och var förkyld så det var nog ingen direkt höjdar-resa :/ Tråkigt!

    Hoppas ni kryar på er snart.
    Kram

    SvaraRadera