onsdag 9 november 2011

När alla sover

Finns inget jag hellre skulle göra nu än krypa ner under täcket och somna. Är trött och det är mörkt ute. Känns inte alls som att man sa vara vaken den här tiden, och då vet jag att det finns många som stiger upp ännu tidigare varje dag. Gäsp!
Theodor sover ännu men jag får nog väcka honom snart. Robin sover också men han borde väl förstå att vakna själv när han ska till skolan om en timme;) Jag och Theodor ska först till sjukhusets labb en sväng, sen till öppet dagis några timmar, sen till fpa och sen handla lite.
Men jag sitter bara och gäspar nu. Medan gröten svalnar. Och téet.
Inatt har jag vaknat några gånger och nästan inte kunnat somna om. Inte roligt. Vet inte varför sömnen är så upp och ner just nu. Nå, när vi väl är vid öppet dagis kommer jag att ha piggnat till och vara glad att vi for dit. Men nu är det ännu två timmar tills de ens öppnar. Vi kommer nog att få vänta lite i lekparken utanför misstänker jag.
Hoppas att ni får en trevlig och mindre trött dag än mig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar