söndag 13 november 2011

Farsdag nr2


Elller nr 3 om man räknar med den när Theodor låg i magen. Vi började dagen lite väl tidigt men annars har dagen varit perfekt. Robin fick kaffe, frukost och presenter på sängen. Sen åt vi frukost med mina föräldrar. Sen tre rätters middag med mina föräldrar och syskon och sen till mina farföräldrar på farsdagskaffe tillsammans med en del av släkten. Där emellan har jag och Theodor suttit med i traktorn när min pappa körde:) Och så har Theodor tittat på kossorna och sovit en stund i sin mommos famn. Jag har fuskat och ätit lite gravad lax. Gott! Nu är vi på väg hem och Theodor sover sött i baksätet:) Inte liggande då, utan i stolen sin.

Hur har ni firat farsdag?:)

1 kommentar:

  1. Vilken mysig fars dag ni verkar ha haft.
    Här öppnades presenter till frukosten och sen kom min pappa hit på middag igår kväll. Så det var mysigt.
    Hoppas ni får en bra start på veckan nu.
    Kram kram

    SvaraRadera