fredag 18 november 2011

Sovdags

La just Theodor i säng. Nu när jag riktigt tänker efter så skulle han säkert ha kunnat vara vaken ännu en halvtimme. Han har inte ens varit jobbig idag och nu blev han arg när han skulle i säng. Vilket han i och för sig alltid blir men ändå känner jag mig lite elak. Men kan inte plocka upp honom mera nu innan han sovit klart för då förstör jag rutinerna. Och han har ändå tystnat nu så kanske han somnade eller åtminstone accepterade att han ska sova nu;) Hoppas, hoppas att han är lika snäll igen när han vaknar!

Gårdagen verkligen segade sig fram tyckte både jag och Robin. Och Theodor var lite halvjobbig men idag har tiden gått jättesnabbt och smidigt:) Efter regn kommer solsken, tur det! Igår kände jag mig ganska krasslig hela förmiddagen och gjorde i princip inget men nu har jag haft energi ända från morgonen vilket är trevligt:) Nu ska jag se på "En babyberättelse", sen vika kläderna som hänger på tork och sen titta på "Holby city". Sen borde Theodor vakna någon gång mitt i det programmet och så småningom slutar Robin säkert så då ska vi och handla. Låter som en riktigt trevlig eftermiddag:) Ska kasta ihop några smörgåsar åt mig först. Jag blir inte mätt hur mycket jag än äter! Skrämmande...

1 kommentar:

  1. Att int bli mätt, ja. Tå jag var som gravidast å värst kuna ja lätt ita 6 st rosta bröö me marmelad på :D

    SvaraRadera