torsdag 3 november 2011

Torsdagen hittills och i framtiden

Theodor vaknade tidigare idag men har varit ganska så snäll hela dagen. Ja, förutom när jag la honom i säng idag. Han tyckte inte att han skulle sova först, men efter en halv minut så sov han. Snart kommer Theodors kusin och hans mamma hit:) Roligt med lite sällskap! Och sen kommer Robin hem så småningom och då ska vi ut och äta:) Så jag gissar lite att det inte blir mer uppdatering idag, kanske.
Det är annars jättedimmigt ute idag! Det ser riktigt konstigt ut. Tänk att den första snön ännu inte kommit! Kommer säkert att bli svinkallt i vinter sen när det vänder. Skulle kunna vara en mild vinter i år tycker jag, men inte så här mild ändå. Lite snö vill vi nog ha:) Men det är ju inte vinter ännu, trots att jag åtminstone förr har sett november som en vintermånad. Får nog ta och ändra min syn på det. Hoppas att ni får en fin dag:) Imorgon går jag in i en ny graviditetsvecka igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar