torsdag 25 augusti 2011

Unga mammor-två pojkar

Jag har märkt en sak. Jag har följt några bloggar med relativt unga mammor som varit gravida igen och haft en pojke sedan tidigare. Och alla 4 (Pia, Caoline, Maria och Michaela) har fått en till pojke! Ja, och de har alla 18-20 månader mellan barnen ungefär. Det är lite konstigt att det är så men det får mig såklart att tro att Theodor får en lillebror. Min svärmor är bra på att gissa sånt och hon tror på en till pojke. Jag själv tror att det är en pojke men när jag ser på bilden från UL så känns det som en flicka i alla fall. Men tror jag håller mig till att tro att det är en pojke. Finns mera som pekar mot det:p Om 6 månader lär vi väl kanske veta:) Hinner spekulera mycket tills dess...

1 kommentar:

  1. Gud vad spännande :)
    När jag väntade Melody var jag så säker på att det var en pojke. Hade aldrig varit så säker i hela mitt liv...*haha* Och så kom det ut en flicka och jag fick en smärre chock på förlossningen *haha*

    Ska bli spännande att se om du har rätt och det blir en till liten kille :)

    SvaraRadera