fredag 19 augusti 2011

BM samtalet

Ska in till sjukhuset och ta blodprov idag för att kolla om salterna är okej. Får veta svaret imorgon. Och mitt nästa BM besök som skulle vara om 1½ vecka blev flyttat till måndag. Om det blir så snurrigt att jag inte kan stå på benen så blir det dropp en dag eller två. Men så kritiskt känns det ändå inte. Måste försöka få i mig något mat här, men det största problemet när det kommer till det är att vi inte har mycket mat hemma eftersom det är fredag. Får ta och koka ett ägg eller två åt mig. BM tyckte att jag skulle äta mat som det är mycket salt i, men jag har gått och blivit så känslig mot smaker så ofta känns vanlig mat för salt för mig.
Vi är ju egentligen på väg norrut i helgen och ikväll ska vi gå på marknad hela kvällen. Får nu se hur det går... Får sitta i ett café tält hela kvällen:p Nä, får nu se hur det utvecklar sig. Mår inte illa mera nu i alla fall. Det är bara vingligt. Robin hamnar att sluta tidigare för att jag ska kunna ta mig in till stan. Eller jag hoppas att han kan sluta tidigare. Nä nu måste jag börja med någon mat här. Theodor är lite sur på mig för att han får leka i lekhagen idag men för tillfället är han nöjd. Kan inte springa efter honom överallt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar