fredag 5 augusti 2011

Morning:)

Igår hann jag också:
Tvätta mera kläder
(Har glömt att visa våra terassmöbler så ni får en bild på dem också)
Hänga upp läder på tork x2.
Läsa nyaste Suuri Käsityö
Och äta plättar:) Theodor hade aldrig ätit plättar förr men han tyckte om det.
Ja, jag hann dammsuga och vattna blommorna också:)

Idag har vi inte gjort mycket ännu. Theodor har hällt ut mjölken ur sin pipmugg så jag fick torka upp det. Idag blir det att packa sig i bilen och ge sig av norrut. Vi ska och fira min svägerska som fyller 12 år idag:) Och på söndag blir det bostadsmässa! Idag ska vi packa så vi kan starta ganska direkt när Robin kommer hem sen.
Det regnade jättemycket inatt! Riktigt mysigt att ligga i sängen och lyssna på det ljudet:) Men jag somnade nog ganska snabbt:p Sen började det tydligen åska men det missade jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar