tisdag 16 augusti 2011

0 tålamod

Vart försvann mitt tålamod?! På en gång, borta. Tur att Theodor för tillfället leker snällt i lekhagen. Fick överfört musik till ett minneskort så jag kan spela det från stereon vilket gör mig på bättre humör. Har fått badrummet städat i alla fall. Inte helt färdigt men nästan. Jag tycker inte om mig själv när jag blir på dåligt humör, men humörsvängningar är ett av prisen man får betala för att få en bebis. Får öva andningen i alla fall för att lugna ner mig själv;) Blev genast på lite bättre humör av att skriva här! Terapi;) Bara två timmar tills Robin borde komma hem. Kanske blir det våfflor ikväll:) Och sen uppföljare till filmen vi såg igår.
Imorgon far vi till öppna daghemmet:) Med bussen! Lite spännande;) Så imorgon måste vi faktiskt stiga upp. Nå, nu ska jag fortsätta städa till Chumbawamba:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar