måndag 29 augusti 2011

Om

Om jag hade börjat studera i höst så hade jag högst antagligen börjat idag. Nu börjar en massa studerande återvända till Vasa igen vilket är jätteroligt! Speciellt kul att Patrik flyttat hit nu:) Vardagen börjar igen. Robin har sin sista jobbdag idag, sen börjar nya kontraktet gälla så han kommer att ha jobb hela vintern vilket är skönt! Imorgon börjar han skolan för hans del också. Han har kort dag så jag och Theodor följer med in till stan till Öppna Daghemmet en stund:) Åh vad jag är glad att skolorna börjar nu! Är inte speciellt avundsjuk på de som börjar skolorna nu faktiskt. Men jag är så glad över att en massa vänner kommer hit igen:) Får börja bjuda in folk på kaffe snart:p Och så är jag glad över att det går bussar in till stan. Plötsligt finns det mycket mer att göra här! Och inom 5 veckor borde det komma en liten kusin till Theodor:) Spännande och rolig höst det kommer att bli det här! Speciellt nu när jag börjar känna mig mer som människa igen:) Jag tror att vi drar iväg till lekparken en stund bara jag får på mig andra kläder än pyjamas;) Känner mig faktiskt pigg på att gå dit idag! Var rädd att jag skulle fastna i soffan för evigt så konstigt som jag har mått. Äntligen orkar jag vara den mamma jag vill vara:) Om lägenheten skulle vara städad nu skulle jag vara riktigt glad! Kanske tar i tu med det sen när Theodor sover sin dagssömn. Ska skriva ett annat inlägg om Theodor senare för nu ska vi ut!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar