onsdag 17 augusti 2011

Ett mirakel

Min gamla kamera fungerar igen!! Den har legat i en låda ca 7 månader och orsaken till att den hamnade dit var att den inte fungerade. Sa att minneskortet var låst nästan hela tiden fastän man bytte minneskort. Men nu har den fungerat! Den är smidigare att ta bilder med:)
I morse vaknade Theodor tidigt men somnade om som tur var! Jag måste få min sömn och borde väl egentligen gå och lägga mig tidigare, men när Theodor sover så länge så är det skönt att kunna vara vaken utan att han är vaken också. Det blev lite ändrade planer idag så vi är hemma, inte på öppna daghemmet. Får ta det en annan gång istället:)
Theodor får lockigt hår! Han har hittills haft så lite hår att man inte kunnat veta men nu har det börjat böja sig i nacken:) Ingen större överraskning direkt eftersom hans pappa var blond med korkskruvslockar när han var liten:) Nu är han verkligen inte blond mera:p När jag var liten hade jag rakt nästan svart hår, men nu är jag sådär tråkigt mellanbrun/mörkblond något. Men det syns ju inte med färg i håret:p Får se hur fin utväxt jag får nu under graviditeten. Undviker att färga håret när jag är gravid trots att man inte vet om det är skadligt eller inte. Men jag har inget jättestort behov av det så jag låter bli. Har nu utväxt sedan april/maj men det syns inte så mycket tycker jag:) Eller så försöker jag ignorera den;)
Nu ska jag göra den dagliga bloggrundan:)


3 kommentarer:

  1. ...å ja lever me en utväxt från september ifjol (om ja minns rätt) fö ja undveik å ti färg tå ja vänta Noomi :)

    SvaraRadera
  2. Min kamera brukar å sej et minneskorti e låst. På minneskorti finns en lillan gulan "haka" som gar ti flytt liti åt sidon :) he sko böv funk om du flyttar he

    SvaraRadera
  3. Ja har försökt me he men he fungera entå int... Kanske minneskorti som buri ge upp.

    SvaraRadera