onsdag 31 augusti 2011

Damm

Skruvade upp datorn och rensade ur fläkten på den. Helt otroligt hur mycket damm det var där! Nu borde datorn fungera ytterligare ett år;) Lite knepigt att få bort dammet eftersom fläkten är väldigt inbyggd (bärbar dator) men med lite luftspray gick det bra. Får hoppas att det bara (känns fel att kalla det "bara", SÅ mycket damm var det) var det som krånglade.
Vi var till Patrik på kaffe idag:) Undrar om det är den minsta lägenheten jag varit inne i:p Åtminstone en av de mindre, men riktigt fin ändå och bra läge!
Theodor har lärt sig att hästen säger iihaha idag:) Något nytt varje dag:p Vi hann inte till lekparken idag men imorgon kanske vi far till öppna daghemmet igen en stund och sen har vi 4 timmar att fördriva i stan så då kanske vi besöker en lite större lekpark också:) Får se hur jag orkar. Kan hända att vi är hemma hela dagen också. Det lockar lite åtminstone just nu. Får se hur trött jag är imorgon. Huvudvärken är i alla fall borta.
Jag ska nog ta och börja söka mig i säng så småningom. Det går en film på tv som snurrar i bakgrunden men ingen film som jag har planer på att se.

2 kommentarer:

  1. Män no er i bra ijee vann ja boor ;)

    SvaraRadera
  2. ...du var int in i min lägenhejt i Vasa tå som va 19 m2 :D

    SvaraRadera