måndag 15 augusti 2011

En dag på landet


Theodor äter "bää".

Mera "bää".

Ser på när morfar mjölkar kossorna i nya mjölkstationen

Och ännu mera "bää"

Röda vinbär:)

Sånt sysslade vi med på söndagen.
På lördag var vi hos Theodors fammo och jag fick sova för lite. Frågade sen Robin om han kunde ha Theodor en stund så jag fick sova. Försökte somna men med 5-10 minuters mellanrum blev jag störd av olika saker så jag somnade inte. Senare på kvällen tittade vi vuxna på tv. Det blev lite för fängslande för Theodor försvann. Hittade honom i köket men munnen full av kattmat... Så nu har han provat på det också:p Sen förde vi Theodor till hans mommo och moffa och så for jaqg och Robin till Emet och dansa:) Det var riktigt trevligt! Vi åt pizza där också:) For "hem" lite efter 1 och jag orkade vara vaken så länge faktiskt!

Nu började jag må lite illa... Konstigt. Brukar inte göra det. Kanske ska vila en stund:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar