måndag 15 augusti 2011

Måndag igen

Det är måndag och fredag hela tiden tycker jag! Och denna måndag har hittills varit ganska emot mig. Det skrapar från radion nu igen, datorn är slö och krånglar och jag känner mig ganska slut. Dessutom är jag ganska förkyld också. Ingen bra start på veckan. Tekniken verkar inte fungera som den ska varken idag eller igår. Försökte ladda upp bilder hit från telefonen igår men det ville inte fungera. Nu kan jag skriva ungefär ett ord här och så måste datorn tänka en minut vilket är sjukt jobbigt. Och vår bil var inte helt samarbetsvillig igår heller. Idag tycker jag inte om teknik. Och med mina nerver nu så är det verkligen inte en bra start på dagen. Borde inte stressa upp mig så mycket för jag får mera sammandragningar då men det är svårt. Har inte tålamod med annat än Theodor. Det räcker inte längre än så. Ska försöka få i mig lite mat nu och senare idag ska jag posta ett ordentligt inlägg om helgen, förhoppningsvis får jag med bilderna från telefonen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar