onsdag 17 augusti 2011

När förstå?!

Jag får inte in det i hjärnan att jag är gravid igen. Fastän jag har vetat det i ca 2½ månader. Mins att jag inte riktigt förstod det med Theodor heller, men bättre än så här tycker jag! Kanske beror på att jag har Theodor att koncentrera mig på? Längtar efter ordentliga sparkar och höggravid mage:p Med Theodor blev magen stor först i vecka 23 ungefär så räknar med ungefär samma nu. Och då var den ju inte jättestor men såg i alla fall gravid ut;) Alla säger att den andra trimestern är bäst men jag längtar efter den tredje. Har i alla fall några milstolpar:)
  • Sparkar
  • Rådgivningsbesök 31/8
  • Halvvägs i slutet av september
  • Ultra 30/9
  • Rådgivningsbesök vecka 23(?)
  • Beställa mammalådan
  • Sen borde magen komma
Tiden kommer att gå så fort! Nästa månad är jag halvvägs ju:) Och nästa månad, om inte tidigare, så får Theodor en kusin!!:) DET ser jag fram emot:) Och sen är det ju snart jul:D

1 kommentar:

  1. Ja tror noo magan din växer snabbari denhär gangon, musklen är ju int fullt lika spänsti som tå du vänta T å int hadd föödd förr :)

    SvaraRadera