tisdag 14 december 2010

Stolt mamma!

Nu kan jag med glädje berätta att Theodor idag har somnat 2 gånger i sin egen säng! Han gjorde det redan 2 gånger i förrgår men vågade inte ta ut glädjen i förskott men nu tror jag faktiskt att vagnskuffandet föera timmar per dag inomhus är över! Efter 6½ månader! Är så otroligt glad och stolt över mitt lilla hjärtegryn:) Hoppas att han sover länge bara. Han sover kortare stunder i sängen än i vagnen, men det får bli flera per dag istället. Var nere i 2 sovstunder per dag för någon vecka sen men idag verkar det nästan bli 4!

Jag ber om ursäkt att det kommit så många inlägg idag, men jag lovar att jag nog har hunnit städa och umgås med Theodor mellan inläggen! Nu ska jag städa mera och inte skriva flera inlägg idag. Kanske inte hinner med något alls imorgon! Hej hej:)

3 kommentarer: