torsdag 16 december 2010

4 timmar och 43 minuter!

Så lång är dagen i Vasa idag. Det är inte alls länge det! Natten har varit riktigt bra:) Theodor somnade utan gnäll igår mellan 9-10. Sen sov han till halv 5 och då åt han och var lite gnällig efter det men somnade om efter en stund. Lite över 8 gnällde han igen så då tog jag över honom till vår säng och så sov vi till halv 10. Och det bästa med den här morgonen var att det ännu inte har borrats idag:D Så skönt! Det enda som är lite dåligt var att jag just bet mig i kinden när jag år choklad... Rätt åt mig?! Theodor ligger i sängen och försöker somna nu:) Robin skriver prov men han borde vara klar inom en timme så då ska vi laga mat:) Borde tvätta kläder idag för imorgon åker vi norrut igen. Men nu har vi nya vinterringar så det känns bra:) 8 dagar kvar till jul! Och julkorten vi beställde har inte kommit ännu.Crap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar