onsdag 29 december 2010

Ny telefonnummer.

Jag har en ny telefonnummer. Byt ut de 4 första siffrorna mot 0445 men sen är slutet likadant som förr!

Jag var in till stan och bytte abonemang. Det gick inte helt som jag hade tänkt så jag har en ny nummer. Hoppas att det kommer ut till alla i alla fall:) Så nu kan jag blogga med mobilen (tror jag. Borde jag) I stan träffade jag på 2 unga mammor som jag känner:) Riktigt trevligt:) Sen så var jag på café med en mamma från rådgivningsgruppen:) Riktigt trevligt det också:) Theodor sov lite i vagnen, men inte tillräckligt för att han ska orka vara uppe hela dagen:p Robin borde sluta ganska snart:) Ringde till rådgivningen idag och bokade om Theodors 8 månaders kontroll för den var 1 februari, första dagen som vi enligt kontraktet bor i Gerby. Så jag fixade det till en vecka tidigare:) Lite tidigt så jag hamnar att väcka Theodor men det ska nog fixa sig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar