onsdag 22 december 2010

Pepparkakor

Igår skulle jag baka ett riktigt fint pepparkakshus. Men det blev inte till någonting alls så jag gav upp. Idag har jag istället bakat vanliga pepparkakor:) Bilden på dem är lite dålig, eftersom jag äntligen hittade kameraladdaren och har kameran på laddning en bit från köket. Farmors syster var just hit med julklappar:) Igår var vår kompis hit och sov över. Han och Robin spelade hela kvällen:p Men vi hann med att äta pizza också:) Mumsigt:)
I helgen tittade jag på bilder från när Robin var lika gammal som Theodor är nu och Theodor liknar faktiskt Robin på de bilderna! Häftigt att kunna se likheter fastän man inte brukar kunna se det på egna barn osv. Sist kommer en bild på Theodor från idag:) Han ligger i sängen och pratar nu fastän han egentligen ska sova:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar