söndag 12 december 2010

♥ Dag 6 – Min dag

Eftersom jag antagligen inte loggar in mera idag och det inte har hänt någonting alls idag så skriver jag om igår:)

Jag vaknade klockan 7 och började ställa mig och Theodor i ordning för vi hade tänkt starta 8 mot Tuuri. 9 startade vi. Vi är absolut inte bra på att hålla tider, eller det gäller väl mest den andra halvan av mig:p Det gick riktigt bra att köra till Tuuri. Väl framme åt Theodor och vi passade på att äta då också. Hittade ett par skor åt mig, äntligen! Och så köpte vi bl.a. en pulka åt Theodor, fårskinnsfäll, blöjpaket, servetter och ljus till bröllopet. Hittade inte mycket annat. Borde ha haft mera tid på oss att gå där men då hade det nog blivit för dyrt:p Vi startade hem ca 16. När vi kom hem for vi till Kaitajärvis på mat:) Riktigt trevligt! Och sen gick vi hem halv 2. Det var inte så farligt kallt som tur var:)

Theodor sov relativt bra inatt. Mellan 2 och 7-8 sov han utan att vakna. Men han gnäller alltid på morgonen och vill inte ligga i sin säng. Så fort jag lägger ner honom mellan oss så somnar han, vilket fallet var också i morse. Jag är förkyld idag så jag kan inte gå på något uppträdande med kören. Trist. Men ska försöka få julpyntat lite idag:)

1 kommentar:

  1. Har du något knep att få liten att sova hela natten? Hur får du till rutinerna eller vill du få tips och råd från andra? Tävlingar m.m.
    Kom in på www.babyvärlden.se och diskutera med oss i forumet! Hoppas vi ses där!
    Mvh Lotta1984

    SvaraRadera