onsdag 22 december 2010

Nu kommer han att vakna

Theodor vaknade och var ledsen så jag tog honom till vardagsrummet och la honom i babynestet på golvet och vet ni vad?! Han somnade! Sen vaknade han och jag vände på honom, och han somnade om:) Nu när jag skriver att han sover så kommer han såklart att vakna. Hoppas att hans förkylning går om. Tycker inte att han har låtit sjuk alls idag på dagen. Men vi har varit pyjamasnissar hela dagen båda två:D Men nu ska vi snart in till stan och köpa mat för ikväll blir det minijulmiddag för oss:) Jag ska söka efter röda strumpbyxor och en röd bolero som inte kostar jättemycket:) Imorgon bär det av norrut för att fira jul!:) Så uppdateringen blir lidande över helgen. Vi fick annars raketreklam idag. Redan?! Tycker att det är länge till nyår ännu:p Men vi ska inte skjuta raketer eftersom vi antagligen är här i stan på nyår så. Kanske inte blir flera uppdateringar före jul nu! Så jag vill passa på att önska er alla en riktigt
GOD JUL!

1 kommentar:

  1. Hej på er kära vänner.
    Hur har julen varit?
    Hoppas att ni har haft en mysig och lugn julhelg.
    Kram från oss

    SvaraRadera