tisdag 7 december 2010

Stackars Theodor...

Jag la just Theodor i vagnen för han ska sova. Gissa om inte de börjar borra igen nu då... De har varit tysta i flera timmar nu när Theodor har varit vaken men nu börjar de igen. Är så otroligt förbannad på detta ständiga byggande! Tänker drömma mig bort till en tyst lägenhet nu. Funderar verkligen riktigt allvarligt på att söka en ny. Men de lär väl inte borra ett år till här så det känns lite onödigt. Om jag hade vetat att de skulle borra så här mycket som de gjort det senaste året så skulle vi inte ens ha flyttat hit. Men nu har vi ändå stått ut med det i över ett år så jag vet inte... Känns lite onödigt att flytta nu. Skulle vara skönt att veta att Robin får jobb efter att han studerat färdigt innan vi flyttar. Jag la Theodor i sängen istället. Inte för att jag tror att han somnar kättare där, men det låter inte lika mycket i sovrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar